Hotel Zlatý kříž

Hotel má 33 pokojů

Celková kapacita je 77 lůžek

Pokoj s bezbarierovým přístupem

Všechna patra spojuje výtah a schodiště

WiFi internet zdarma ve všech pokojích

GPS Loc: 49°12'59.292"N, 15°52'49.863"E

Třebíčský víkend

Doporučujeme:

Pekelný kopec

U autobusového nádraží v Třebíči naleznete zelenou turistickou značku. Ta Vás přes Libušino údolí a Strážnou horu dovede do zahradní kolonie Terůvky. Odsud dále po polních cestách do lesů pod kopcem a dále až na samotnou rozhlednu. Odtud se můžete vydat polními cestami do nedalekých Kracovic, dále do Starče, odkud již pohodlně dojdete po chodníku mimo silnici zpět do Třebíče – Boroviny, kde se dále napojíte areálem BOPO do Libušina údolí a dojdete nazpátek do centra města.

Údolím Markovky

Před budovou hotelu naleznete červenou turistickou značku, kterou sledujte přes Karlovo náměstí podél toku řeky Jihlavy. Za Smetanovým mostem pokračujte dále po trasách pro pěší a dále kus podél hlavní silnice. Po krátkém silničním úseku Vás červená značka zavede již do zeleně, kde budete následovat vlakovou trať. U rozcestníku Dobnavka pak zvolte zelené značení, které Vás dovede do Dobré vody. Zde se pak můžete napojit na žlutou trasu. Můžete se vydat směrem do Kožichovic a odtud zpět do Třebíče autobusem, většina turistů však volí opačný směr nádherným údolím syenitových balvanů do Vladislavi, odkud se dá do Třebíče pohodlně dojet vlakem.

Do přírody

Před budovou hotelu naleznete modrou turistickou značku, která Vás provede městem k vodní nádrži Lubí a dále do Ptáčova. Budete-li pokračovat dále po modré, uděláte si krátkou zacházku na Ptáčovský kopeček, který je hojně navštěvován zejména v době květu konikleců. Z Ptáčova pokračujte dále po žluté třebíčský okruhem do Pocoucova. Z cesty můžete neznačenou krátkou odbočkou dojít také k Ptáčovským rybníkům. V Pocoucově si opět můžete zvolit krátkou zacházku a vydat se k Syenitovým skalám, odtud však zpět na žlutou až k rozcestí Dubiny, odkud Vás zelené značení dovede zpět do Třebíče. Jak na začátku, tak na konci cesty můžete zvolit cestu autobusem MAD.

Údolím řeky Jihlavy

Před budovou hotelu naleznete červenou turistickou značku, po které se vydejte proti proudu řeky. Cesta Vás velmi brzy vyvede ven z města a povede proti proudu řeky Jihlavy. Postupně Vás dovede k Padrtovu mlýnu, kde se můžete od značení odpojit a pokračovat po silnici do Okříšek na vlakové nádraží. Zdatnější turisté však mohou pokračovat dále po červené až do Přibyslavic a odtud dále až do Číchova k rozcestníku. Po modré můžete pokračovat vesnicí až k vlakovému nádraží. Největší vytrvalci však mohou dojít až do obce Bransouze a zde nastoupit na vlak zpět do Třebíče. Nejdelší trasa je však dlouhá 21 km, a je proto vhodná pro zkušené turisty.